VAHS

VAHS

środa, 5 marca 2014

VAHS Interviews




Jakarta Arabians wł.ZAFIRA
Świat arabów, królestwo arabów, któż nie kojarzy utalentowanych pereł z JA? Jak i samej sympatycznej Zafiry, w dzisiejszym wywiadzie chcę Wam przybliżyć profil JA jak i samej Zafiry.
Zapraszam do lektury!




VAHS: Witaj Zafiro, jako pierwsza udzielisz historycznego wywiadu do VAHS(śmiech), jako znana wiekszości wirtualka i lubująca się w hodowli koni arabskich, jesteś z nami już bardzo długi czas, masz świetną i rozpoznawalną stajnie a w niej swoje perły. Co Cię tu najbardziej wciągnęło?

Zafira Naharis: Cóż, w przypadku większości wirtualek głównym czynnikiem sprawiającym że są tak przywiązane do tego świata jest brak własnych koni w życiu realnym lub brak jakiegokolwiek kontaktu z nimi. Mój przypadek jest troszeczkę inny. Mam kilka swoich koni, którym poświęcam mnóstwo czasu i uwagi. Do wirtuala przyciągnęli mnie przede wszystkim ludzie. Jedność i sympatia wśród wirtualek sprawiły, że bardzo zapragnęłam być tego częścią, głównie by poznać wielu ludzi którzy na konie mają tak samo ogromną zajawkę jak ja :)

VAHS:  Napewno większość z nas chciałaby mieć swoje konie tylko i wyłącznie dla siebie w prawdziwym życiu:) Kochasz araby, to chyba niezaprzeczalne wnioskując po profilu Twojej stajni, czy jednak jest inny powód hodowli u Ciebie właśnie tych koni? 

Zafira Naharis: Nie, wydaje mi się że miłość do tej rasy jest tutaj głównym powodem. Akurat z tymi końmi czuję pewną nierozerwalną więź. Być może jest to również spowodowane tym, że wychowywałam się w otoczeniu koni arabskich.

VAHS:  O to brzmi ciekawie, więc pewnie masz swojego ulubieńca ze swojej stajni?

Zafira Naharis:  Oczywiście! Chyba każda z nas ma swoją ukochaną perełkę  Ja akurat rozdzielam swoje uczucia pomiędzy dwa konie – Imperial Magnuma, który chyba wszystkich zaskoczył prędkością z jaką rozwinęła się jego kariera, a także Selket Halimę, która jest ze mną prawie od początku istnienia Jakarty.

VAHS:  Też tak myslałam, że akurat powiesz o tych koniach! Masz naprawdę się czym poszczycić, bo te dwa wierzchowce jak i napewno inne przynoszą Ci ogromną dumę No własnie a co do Imperial'a skoro tak szybko rozwinął swoją karierę, to jaki czas jest już w wirtualnym świecie?

Zafira Naharis:  Niecały rok. O ile mnie pamięć nie myli dołączył do naszego małego stada 21 marca.

VAHS:  To faktycznie - szybko rozwinął karierę czego Tobie jako właścicielce gratuluję. A co z JA(JakartaArabians), w aktualizacjach było pisane o przenosinach, nowym wyglądzie, jak idą prace?

Zafira Naharis:  No co tu dużo mówić... Byłoby znacznie szybciej, gdyby nie nauka! Ale ze studiami to już tak jest – trzeba się uczyć w najmniej sprzyjających momentach. Mimo wszystko robię co mogę, żeby jak najszybciej poprzenosić wszystkie boksy, wyrobić dokumenty i oczywiście zrobić otwarcie!

VAHS:  To znów mała integracyjna impreza sie szykuje, a zdradzisz nam małe szczegóły odnośnie otwarcia?

Zafira Naharis:  Oj, chyba nie będzie nie wiadomo jakiego szału Tradycyjnie różnego rodzaju zawody, no i może jak czas pozwoli to jakaś mała licytacja potomków.

VAHS:  Rozumiem, wracając do tematu arabów, myslisz że powinno być ich więcej w wirtualu?

Zafira Naharis: Z ich ilością na razie nie jest tak źle. Po powrocie Juki i twoim znów trochę ich przybyło, a jeszcze niedawno czułam się odrobinę osamotniona jako hodowca koni wyłącznie arabskich. Jako ich miłośniczka stwierdzam jednak, że tych piękności nigdy dość i nie obraziłabym się wcale gdyby wirtual znów się od nich zaroił Zwłaszcza że dziś bardzo ciężko uniknąć powtarzalności rodowodów, przez co niestety zaczyna brakować świeżości w pochodzeniach naszych koni.

VAHS:  Zgadzam się z Tobą w 100%, ale miejmy nadzieję że może jeszcze "niektórzy" powrócą, lub dojdą zupełnie nowi i wniosą świeżości do tego świata! Czy na zakończenie chciałabyś udzielić jakichś rad ewentualnym, początkującym hodowcom koni arabskich? 

Zafira Naharis:  Myślę, że wymienianiem miliona różnych zasad nie ma sensu się trudzić, bo i tak każdy wybierze sobie własną drogę którą chce podążać. Mam jednak jedną uniwersalną radę dla wszystkich hodowców, nie tylko tych posiadających konie arabskie. Radę, którą zawsze powtarzam do znudzenia. Cierpliwości! Tylko z tą cechą możemy osiągnąć zamierzone cele i zdobyć poważanie w wirtualnym świecie. Niełatwo dorównać końskim sławom i hodowlom, które już się tutaj pojawiły, ale... zawsze można próbować! I cierpliwość zdecydowanie wam w tym pomoże.

VAHS:  Dziękuję za wywiad i życzę Wam samych sukcesów!

Zafira Naharis: Dziękuję serdecznie :)




Po drodze zapraszamy na oficjalną stronę Jakarta Arabians <TU>

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny artykuł, ale więcej pytań! :D ciekawe są historie wirtualek, jak znalazły wirtual, co je tu zatrzymało, dlaczego mają taką ksywkę itp :)

    OdpowiedzUsuń